+385 (0)91 547 5261 | +385 (0)51 568 746 info@pixel.hr

Većina web stranica koristi jednostavne obrasce (forme). Pod izrazom “obrazac” mislimo na razne kontakt forme putem kojih potencijalni klijenti šalju upite.

Jednostavni obrasci se sastoje od jednog koraka, što znači da traže samo osnovne informacije – ime, prezime, email, i kratak opis zašto ih trebate.

Međutim u posljednjih nekoliko godina svjedoci smo trenda interaktivnih multi step obrazaca.

Multi step obrasci su idealni način da od klijenta dobijete čim više relevantnih informacija prije prvog sastanka, da se riješite ne relevantnih upita, i na kraju, da uštedite novac i vrijeme.

 

Zašto se brendovi sve više odlučuju za multi step obrasce?

Bitno je naglasiti da ne trebaju svima multi step obrasci.

Za neke je jednostavna kontakt forma i više nego dovoljna, međutim brendovi koji se bave prodajom proizvoda i usluga čija je cijena specifična za svakog pojedinačnog korisnika jer je sastavljena na temelju “unikatnih potreba” kupca mogu uvelike profitirati od ovakvog tipa obrazaca.

No, pređimo sada na razloge zašto koristiti multi step obrasce.

 

1. Generiraju više kvalitetnih upita

Kod multi step obrazaca korisnike suočavamo s većim brojem relevantnih pitanja, što znači da svi oni koji nisu dovoljno zainteresirani neće gubiti vrijeme ispunjavajući obrazac.
Ispunjavajući ovakav tip obrasca korisnici pokazuju svoj interes. Svi oni koji ispune obrazac bit će spremni čuti što im imate za reći na njihov upit, oni će od vas očekivati korisne informacije.

 

2. Korisnici se ne osjećaju preopterećeno

Bez obzira to što multi step obrasci imaju daleko više pitanja od obrazaca na koje smo navikli, korisnicima ne predstavljaju napor.
Kako bi se korisnici osjećali neopterećeno u ovakvim tipovima obrazaca često će te vidjeti: “progress – barove”, segmentirane korake i interaktivne dijelove.
Multi step obrasci iz perspektive korisnika poprimaju privid zadatka koji treba izvršiti, a pritom cijelo vrijeme imaju uvid u svoj progres, skoro kao da igrate igricu ?

 

3. Vizualno privlačniji i interaktivniji

Multi step obrasci se savršeno mogu prilagoditi vašem brendu kroz dizajn i funkcionalnosti.
Imamo mnogobrojne primjere gdje ovaj tip obrasca ima pitanja prezentirana kroz drop-down menije, razne check liste, checkiranje fotografija, ikonica i sl.

Interaktivno i vizualno, bez previse pisanja, što ih čini idealnima za ispunjavanje na svim rezolucijama i uređajima.

 

4. Optimizira vaše poslovanje

Glavni razlog korištenja multi step obrazaca je ušteda vremena i novca.
Ovakav tip obrasca prikuplja sve podatke koje smatrate relevantnima za kreiranje ponude – dakle kroz jedan upit možete dobiti gotovo cijeli brifing o projektu što znači da brzo i jednostavno možete izgenerirati ponudu.

 

Zamislite kolika je to ušteda na godišnjoj razini kada izbjegavate nekoliko sati inicijalnog razgovora o samome projektu, pa čak i odlazak na sastanak. ?

Ovo su samo neke od, po nama, najznačajnijih prednosti multi step formi.

Ako ste spremni za kvalitetne upite, slobodno nam se javite.

 

Kontaktirajte nas