+385 (0)91 547 5261 | +385 (0)51 568 746 info@pixel.hr

Geotargetirana kampanja za glazbeni festival

,
Geotargetirana kampanja za glazbeni festival

Ova kratka kampanja je trajala samo 5 dana uz minimalne troškove.

Cijeli festival je promoviran kroz cross media kampanju koja je uključivala TV, Print, Internet, BTA, itd, a cilj ove geotargetirane kampanje je bio da se u kratko vrijeme kroz nekoliko stotina tisuća prikazivanja reklame potakne one koji su još dvojili treba li doći na festival.

Reklama je pisana ciljano za svaki grad (Ljubljana, Kranj, Maribor, Dubrovnik, Split, Vukovar, Osijek, Zadar, Mali Lošinj, Rijeka, Zagreb, Pula, Sarajevo, Banjaluka), a prikazivala se na portalima Index.hr, Jutarnji.hr, Tportal.hr, Vecernji.hr, Delo.si i to samo u navedenim gradovima.

glazbeni_festival_01