Osim što smo za Opatijske barufe napravili cijeli vizualni identitet koji je apliciran na jumbo plakate, obične plakate, ulaznice, akreditacije, majice, reklame, itd. napravili smo im i zanimljiv web koji odlično funkcionira kako u prezentaciji festivala tako i u komunikaciji sa posjetiteljima.
Svaka pozornica je posebno predstavljena kao i svaki izvođač, a posebno su istaknute razne pogodnosti, vijesti, videa, itd.
Stranica je postala vrlo aktivna u vrijeme “Barufa” tako da su se tisuće posjetitelja u kratko vrijeme zavrtile na op-barufe.com.
Ne moramo posebno naglašavati da je stranica na prvom mjestu Googlea za skoro sve upite koji su vezane za festival.
Kako bi zadržali konzistentnost dizajna i MySpace stranica Opatijskih barufa je prilagođena vizualnom identitetu festivala.
Osim samog dizajna i implementacije web stranice odradili smo i dio internet marketinga, te smo na samu web stranicu usmjerili i priličnu količinu prometa.